20 Ekim 2014 Pazartesi

Homeland



2011 yılında başlayan Homeland dizisi 2014 yılında 4. sezonunu oynamaya başlamıştır. Kendisine ilgim 2. sezon ile azalmıştı hatta koskoca 3.sezonu hiç izlememiştim bile ancak dizilerin tatile girmesiyle kendisine bir şans daha verdim ve iyiki de verdim. Bir solukta izledim 3. sezonu (iki üç gün içerisinde bitirdim) (sonrasında yolda yürüyüşüm değişti gerçi), 4.sezonda biraz yavaş başladı sanki ama bakalım hızlanır umarım. 



Dizinin konusundan da kısaca bahsedelim. Yukarıdaki fotoğrafta, sarışın Carrie Mathison'ın (ki diziyi her izlediğimde saçlarımı kestiresim ve boyatasım gelir) yanında oturan Nicolas Brody bir denizcidir. 8 yıl Irak'ta El-Kaide (al-Qaeda) nin elinde esir kalır. Esareti sırasında Brody müslüman olur. Sonra El-Kaide tarafından salınır (planlı bir şekilde tabikisi) anavatanına (Amerika'ya) döner. Kahraman ilan edilir falan, ancak aslında Brody artık El-Kaide için çalışan biridir. İlk sezon bu dönüşü, 2.sezon Brody'nin El-Kaide'ye sırtını dönüşünü ve 3. sezonda kendini temize çıkarışını anlatır. 4. sezonunda yeni Brody'si Carrie'nin yeni aşıkı Quinn bakalım bize nasıl bir sezon izletecek. He ayrıca dizi IMDB'den 8.5 almıştır. 

Ayrıca dizinin 5.sezonu da onaylanmış....              
....
Dizinin 5. sezonunu da devirdik. Resmen devrildi yani o son bölüm neydi, hiç Homeland e yakıştı mı.. Çok çok basit oldu, bir homeland izleyicisi olarak kırıldım doğrusu. Hele Allison'un lafına inanıp Carriciğimin buluşu U-Bahn'ı es geçen Saul'a da yazıklarım olsun (Ve ayrıca Peter Quinn den ne istediniz?!). O bomba nasıl patlamadı hala da anlamış değilim. Ayrıca ben babamı bir ay sakallı görünce sakalsız halini fotoğraftan tanıyamıyorum, CarrieCiğim sen o adamı onca insanın içinde nasıl seçebildin yaa. .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder